Gübre üreticileri arasında artan rekabet pazara yansıyacak - Andrii Halyavka

Yerli gübre üretimi küçük imalat şirketlerinin zararına artacak. Bu doğrultuda pazar şimdiden büyük adımlarla ilerlemeye devam ediyor.

GROSSDORF şirketinin sahibi ve genel müdürü Andriy Halyavka, Latifundist.com'da "Andriy Halyavka: Ukrayna gübre pazarının ithalata doğru hareketi kaçınılmaz" röportajında ​​​​bunu anlattı.

Açıkladığı gibi, Ukrayna gübre pazarındaki üretim segmenti şu anda aşırı doymuş durumdadır.

"Aslında şirketlerimizden biri tüm Ukrayna'ya KAS sağlayabilir. KAS üretim kapasitemiz günlük 3,5 bin tondur. Ukrayna pazarının mevcut kapasitesinin 800.000 tonu aşmadığı dikkate alındığında bu, 230 günlük sürekli üretim demektir" dedi Andriy Halyavka.

Aynı zamanda üretim kapasitesinin yanı sıra nihai sonucu etkileyen başka faktörlerin de olduğunu sözlerine ekledi.

"Örneğin bizim için kritik bir faktör hammadde lojistiğidir. Bu sorun da çözülebilse de, uzun süre tam üretim yükü için sürekli olarak hammadde tedarik etme teknik yeteneğine sahip değiliz" diye açıkladı şirketin müdürü.

İşletme sermayesinin sınırlı olması hammadde lojistiğini de olumsuz etkilemektedir.

"Ancak genel olarak eğilim net; gelecek yıl muhtemelen Ukrayna'daki gübre üreticileri için ciddi bir sınav olacak ve "güneşin altında bir yer" için rekabet çok şiddetli olacak. Büyük ihtimalle bu mücadelenin işaretlerini bu sonbaharda göreceğiz, bir dizi yeni üretim başlatılacak ve KASU'nun sonbahar ve kısmen ilkbahar ekim çalışmaları için ön tedariki başlayacak," diye açıkladı Andrii Halyavka.

Yerli gübre üretimi küçük imalat şirketlerinin zararına artacak. Bu doğrultuda pazar şimdiden büyük adımlarla ilerlemeye devam ediyor.
GROSSDORF şirketinin sahibi ve genel müdürü Andriy Halyavka, Latifundist.com'da "Andriy Halyavka: Ukrayna gübre pazarının ithalata doğru hareketi kaçınılmaz" röportajında ​​​​bunu anlattı.
Açıkladığı gibi, Ukrayna gübre pazarındaki üretim segmenti şu anda aşırı doymuş durumdadır.
"Aslında şirketlerimizden biri tüm Ukrayna'ya KAS sağlayabilir. KAS üretim kapasitemiz günlük 3,5 bin tondur. Ukrayna pazarının mevcut kapasitesinin 800.000 tonu aşmadığı dikkate alındığında bu, 230 günlük sürekli üretim demektir" dedi Andriy Halyavka.
Aynı zamanda üretim kapasitesinin yanı sıra nihai sonucu etkileyen başka faktörlerin de olduğunu sözlerine ekledi.
"Örneğin bizim için kritik bir faktör hammadde lojistiğidir. Bu sorun da çözülebilse de, uzun süre tam üretim yükü için sürekli olarak hammadde tedarik etme teknik yeteneğine sahip değiliz" diye açıkladı şirketin müdürü.
İşletme sermayesinin sınırlı olması hammadde lojistiğini de olumsuz etkilemektedir.
"Ancak genel olarak eğilim net; gelecek yıl muhtemelen Ukrayna'daki gübre üreticileri için ciddi bir sınav olacak ve "güneşin altında bir yer" için rekabet çok şiddetli olacak. Büyük ihtimalle bu mücadelenin işaretlerini bu sonbaharda göreceğiz, bir dizi yeni üretim başlatılacak ve KASU'nun sonbahar ve kısmen ilkbahar ekim çalışmaları için ön tedariki başlayacak," diye açıkladı Andrii Halyavka.
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua