Українські зерновози ТAD мають конкурентні переваги перед європейськими

Компанія ТAD є найбільшим виробником причепів для негабаритних перевезень в Україні. Про це йдеться в матеріалі «ТAD: компанія з Хмельниччини, яка виробляє круту спецтехніку для агросектору» на Latifundist.com.

Модельний ряд представлений такими типами техніки як Classic, Jumbo, Mega і Trailer, які відрізняються різними варіантами оснащення, вантажопідйомності та комплектації. Зокрема, можуть мати 2-10 осей та до 150 т корисного навантаження. Після повномасштабного вторгнення компанія зайнялася також виготовленням середньотонажних автомобілів для перевезення до 20 т вантажу — шасі з кузовом.

Менеджер з продажу Артем Мельник зауважив, що новим сегментом роботи є виробництво тракторних причепів для господарств, які займаються овочівництвом та садівництвом.

Загалом потужності дозволяють ТAD виготовляти близько 25 одиниць різної техніки в місяць. Минулого року компанія виготовила 260 одиниць техніки. Левова частка — зерновози та трали.

Зерновози ТAD виготовлені з тих самих комплектуючих, що і європейські, але мають конкурентні переваги. По-перше, нижчу ціну. По-друге, зерновоз робиться спеціально під клієнта.

«Європейські компанії орієнтуються у першу чергу на свій ринок. Український ринок відрізняється умовами експлуатації, ментальністю водіїв тощо. Тож, коли український замовник захоче внести у конструкцію якісь індивідуальні рішення, то великий європейський виробник просто йому відмовить — бавитися з одним замовленням він не буде. А ми більш клієнтоорієнтована компанія і реагуємо на всі вимоги споживача, щоб він максимально отримав вигоду від експлуатації техніки», — пояснив Віталій Мельник, власник та гендиректор ТAD.    

Своєю чергою Артем Мельник звертає увагу, що в Україні поширена практика, коли в період збору врожаю аграрії заганяють зерновози прямо на поле. Добре, коли це відбувається в суху погоду. В дощову погоду доводиться ті зерновози витягувати з поля тракторами. Тож і не дивно, що через 3-4 роки експлуатації у європейських полегшених нанопричепах тріщать рама і кузов.

«Коли ми розробляли свою модель техніки, то їздили по господарствах і запитували, які проблеми є з експлуатацією їх зерновозів. Шукали «золоту середину» — щоб наша модель була і не важкою, і водночас міцною. Так ми прийшли до параметрів, які будуть оптимальними, виходячи із умов експлуатації техніки на нашому місцевому українському ринку, і будуть враховувати максимальну кількість вимог та побажань наших партнерів», — пояснив Артем Мельник.

Тому у порівнянні з європейським зерновозом український має 200 кг різниці. За словами Артема Мельника, їх зерновози мають вже понад 300 тис. км пробігу і ще жодного разу не мали рекламацій щодо кузова та рами.

Через ажіотаж на зерновози ТAD минулого року доводилося багатьом відмовляти. Тож цього року формують певний складський запас.

Загружаем курсы валют от minfin.com.ua