Українські зерновози ТAD мають конкурентні переваги перед європейськими
Компанія ТAD є найбільшим виробником причепів для негабаритних перевезень в Україні. Про це йдеться в матеріалі «ТAD: компанія з Хмельниччини, яка виробляє круту спецтехніку для агросектору» на Latifundist.com.
Модельний ряд представлений такими типами техніки як Classic, Jumbo, Mega і Trailer, які відрізняються різними варіантами оснащення, вантажопідйомності та комплектації. Зокрема, можуть мати 2-10 осей та до 150 т корисного навантаження. Після повномасштабного вторгнення компанія зайнялася також виготовленням середньотонажних автомобілів для перевезення до 20 т вантажу — шасі з кузовом.
Менеджер з продажу Артем Мельник зауважив, що новим сегментом роботи є виробництво тракторних причепів для господарств, які займаються овочівництвом та садівництвом.
Загалом потужності дозволяють ТAD виготовляти близько 25 одиниць різної техніки в місяць. Минулого року компанія виготовила 260 одиниць техніки. Левова частка — зерновози та трали.
Зерновози ТAD виготовлені з тих самих комплектуючих, що і європейські, але мають конкурентні переваги. По-перше, нижчу ціну. По-друге, зерновоз робиться спеціально під клієнта.
«Європейські компанії орієнтуються у першу чергу на свій ринок. Український ринок відрізняється умовами експлуатації, ментальністю водіїв тощо. Тож, коли український замовник захоче внести у конструкцію якісь індивідуальні рішення, то великий європейський виробник просто йому відмовить — бавитися з одним замовленням він не буде. А ми більш клієнтоорієнтована компанія і реагуємо на всі вимоги споживача, щоб він максимально отримав вигоду від експлуатації техніки», — пояснив Віталій Мельник, власник та гендиректор ТAD.
Своєю чергою Артем Мельник звертає увагу, що в Україні поширена практика, коли в період збору врожаю аграрії заганяють зерновози прямо на поле. Добре, коли це відбувається в суху погоду. В дощову погоду доводиться ті зерновози витягувати з поля тракторами. Тож і не дивно, що через 3-4 роки експлуатації у європейських полегшених нанопричепах тріщать рама і кузов.
«Коли ми розробляли свою модель техніки, то їздили по господарствах і запитували, які проблеми є з експлуатацією їх зерновозів. Шукали «золоту середину» — щоб наша модель була і не важкою, і водночас міцною. Так ми прийшли до параметрів, які будуть оптимальними, виходячи із умов експлуатації техніки на нашому місцевому українському ринку, і будуть враховувати максимальну кількість вимог та побажань наших партнерів», — пояснив Артем Мельник.
Тому у порівнянні з європейським зерновозом український має 200 кг різниці. За словами Артема Мельника, їх зерновози мають вже понад 300 тис. км пробігу і ще жодного разу не мали рекламацій щодо кузова та рами.
Через ажіотаж на зерновози ТAD минулого року доводилося багатьом відмовляти. Тож цього року формують певний складський запас.