З 18 травня Україну може очікувати паливний колапс — експерт

З набранням чинності закону про мобілізацію в Україні може настати паливний колапс, а ціни на АЗС злетять. Такий прогноз озвучив засновник логістичної групи компаній «Прайм» Дмитро Льоушкін.

Він зауважив, що зі вступом у силу мобілізаційного закону 18 травня за кордон не зможуть виїхати водії вантажівок, що перевозять пальне та інші товари, через неоновлені дані у ТЦК.

Експерт пояснив, що у ТЦК наразі спостерігаються величезні черги, через які багато водіїв не можуть вчасно оновити дані. Крім черг до ТЦК, необхідно пройти також ВЛК, і, як зазначив експерт, не факт, що всім водіям потім підтвердять бронь.

За словами Дмитра Льоушкіна, наразі запаси пального на АЗС розраховані на два тижні.

Тим часом українські далекобійники вважають, що вітчизняний ринок перевезень через посилення мобілізації займуть поляки.

«Через те, що водіїв перестануть випускати, відправники вантажу почнуть підіймати вартість перевезень, щоб знайти перевізника. І наш ринок займуть польські транспортні компанії», — розповів один із перевізників.

Проте директор консалтингової компанії «А-95» Серій Куюн вважає, що колапсу з пальним не буде. За його словами, імпорт бензину та дизпального автотранспортом становить до 15% і легко перекривається залізницею.

 

За словами Сергія Куюна, великі мережі АЗС, з огляду на ситуацію, всерйоз розглядають залучення до перевезень жінок-водіїв.

З набранням чинності закону про мобілізацію в Україні може настати паливний колапс, а ціни на АЗС злетять. Такий прогноз озвучив засновник логістичної групи компаній «Прайм» Дмитро Льоушкін.
Він зауважив, що зі вступом у силу мобілізаційного закону 18 травня за кордон не зможуть виїхати водії вантажівок, що перевозять пальне та інші товари, через неоновлені дані у ТЦК.
Експерт пояснив, що у ТЦК наразі спостерігаються величезні черги, через які багато водіїв не можуть вчасно оновити дані. Крім черг до ТЦК, необхідно пройти також ВЛК, і, як зазначив експерт, не факт, що всім водіям потім підтвердять бронь.
За словами Дмитра Льоушкіна, наразі запаси пального на АЗС розраховані на два тижні.
Тим часом українські далекобійники вважають, що вітчизняний ринок перевезень через посилення мобілізації займуть поляки.
«Через те, що водіїв перестануть випускати, відправники вантажу почнуть підіймати вартість перевезень, щоб знайти перевізника. І наш ринок займуть польські транспортні компанії», — розповів один із перевізників.
Проте директор консалтингової компанії «А-95» Серій Куюн вважає, що колапсу з пальним не буде. За його словами, імпорт бензину та дизпального автотранспортом становить до 15% і легко перекривається залізницею.
За словами Сергія Куюна, великі мережі АЗС, з огляду на ситуацію, всерйоз розглядають залучення до перевезень жінок-водіїв.
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua